
Zoooo,
ik kreeg gisteren een brief van Vodafone. Of ik binnen twee weken nog een openstaande rekening wilde betalen.
WAT!!!!! Kunnen jullie nog herinneren dat ik vorig jaar op de camping hierover al een conflict had? Misschien niet, maar dat was dus vorig jaar. Thuis heb ik toen urenlang aan de telefoon gehangen en aan de chat. Afgehandeld en verder gaan.
Op twee weken na een jaar later krijg ik dus het verzoek om nog even een rekening te betalen. Gisteren alles uitgezocht en bleek dat we nog 5 euro moesten betalen, o nee 37 euro, o nee 5 euro, ooo toch 37 euro. Ooo, nee gecrediteerd. Toch maar niet. Een jaar later moet ik dan nog 5 euro betalen maar nee toch maar 37 euro. Snappen jullie het nog? Ik ook niet.
Vanmorgen met stoom uit mijn oren gebeld en direct tegen de mevrouw achter de telefoon gezegd dat zij er ook niet veel mee kan maar dat ik toch echt wel heel erg boos ben. Ze pakte de dossier erbij en zag ook dat er nog al wat gecorrespondeerd was tussen Vodafone en mij. Ik begrijp niet dat je iemand te woord staat en uiteindelijk de boel recht zet dat je een jaar later het weer oppakt. En dat voor een wereldbedrag. En ook nog eens dreigen met een deurwaarder. O zei de vrouw, u bent dus niet witheet maar geschrokken. Nee hoor, ik ben echt witheet.
Die deurwaarder kost mij namelijk ook nog eens 40 euro. Of ze gek zijn.
De mevrouw van de klantenservice heeft mij even in de wacht gezet om dit even goed uit te zoeken.
Conclusie, doordat er een jaar verstreken is en dat er in het verleden meerdere dingen niet goed zijn gegaan, (vaak extra kosten door fouten van hun kant waar ik voor moest betalen. Is overigens altijd wel rechtgezet en kwijtgescholden) wordt dit bedrag ook kwijtgescholden. Nadat ik hiervan ook een bevestiging vroeg heb ik dat netjes gehad. Ik hoop dat ik volgend jaar niet weer een telefoontje hoeft te plegen.
Wat blijkt. Door dat ik veel problemen had ben ik aan het einde van mijn abonnement overgestapt naar een andere provider. Omdat Vodafone 3 weken eerder mij hadden omgezet kreeg ik een boete. Heel logisch toch? Dat was de reden waarom ik vorig jaar aan de bel hing. En dat het toen ook recht was getrokken. Daarnaast had ik in augustus geld terug gekregen omdat het abonnement drie weken eerder was gestopt. Daar kwam die 5 euro vandaan. Die had ik nog wel gebruikt. Als ik het zo terug lees snap ik er nog helemaal niks van. Hoe het ook is, ik hoop nu echt hiervan af te zijn. Ik heb een heel leuk gesprek gehad met deze vrouw en ze begreep ook dat ik niet zo blij was. En ook dat het nu echt afgelopen moet zijn. Ik heb nog wel even gevraagd of het dan nu echt is, maar dan ook echt klaar is zodat ik niet over twee weken alsnog koffie moet zetten als de deurwaarder langs komt.
