Een jaar geleden kreeg ik een fitbit cadeau, een fitbit is een klein computertje die je stappen telt, hartslag meet, je km.stand, hoe je slaapt, horloge en nog veel meer. Ik vind het een wereldding. Eindelijk een wekker waar ik wel wakker van word. Hij trilt namelijk aan je pols. En nu weet ik dat ik echt heel veel stappen zet op een dag. Je kan ook een wedstrijdje aan met bekenden. Geeft nog meer stimulans om te bewegen. Nou...dit lijkt wel een reclamespotje. Dat is niet de bedoeling maar dan weet je wat voor slim apparaatje het is.

Een maand geleden ging het bandje los zitten. Vond ik dat wel heel jammer maar hij bleef het gewoon doen dus ach. Maar toen ik een stukje las van iemand die hetzelfde had en waarbij de fitbit uiteindelijk wel kapot ging, kwam ik toch op andere gedachte. Lianne trok ,mij over de streep. Zij had ook een probleem en heeft een nieuwe opgestuurd gekregen.

Dus zijn we begonnen met mailcontact. En zowaar, ze willen alleen tevreden klanten dus werd mij een nieuwe toegestuurd. En na een paar dagen kwam mijn nieuwe fitbit binnen. Helemaal top. Maar....na een paar uur kwam ik er achter dat er dingen niet helemaal goed ging.

Volgens de fitbit klopte mijn hart niet, o o. En kreeg ik erg weinig slaap, hmmm. Of was de batterij na 12 uur leeg i.p.v. 5 dagen. Kort gezegd, ik ben er niet op vooruit gegaan.

Dus toch maar weer contact gezocht met fitbit, ik vond dat best vervelend. Krijg je een hele nieuwe is het weer niet goed.

Gelukkig kunnen ze zien hoe hij werkt via internet (best een eng idee) zodat ze konden zien dat hij heel vaak niets registreerde. En wat een service. Ik krijg weer een nieuwe toegestuurd. Ik heb hem nog niet maar hij is onderweg.

Als dit geen warme douche is.